Garantie

Alle producten op Installatievakwinkel.nl zijn nieuwe A-merken. Bij Installatievakwinkel.nl krijgt u gewoon de volledige fabrieksgarantie. Dat wil zeggen dat wij de richtlijnen en voorwaarden van de fabrikant volgen en hanteren. Voor een gedetailleerd overzicht van deze richtlijnen en voorwaarden verwijzen wij naar de site van de betreffende fabrikant. Mocht u een probleem hebben met een geleverd product, dan lost Installatievakwinkel.nl het snel en vakkundig op. U kunt contact opnemen met onze klantenservice via [email protected].

Artikelen die u koopt op Installatievakwinkel.nl zijn altijd nieuw en kennen de volledige fabrieksgarantie zoals gehanteerd bij de fabrikant van het product. Gemiddeld gezien is deze periode 1 - 10 jaar, afhankelijk van het merk van het artikel. Hiernaast blijft de wettelijke garantie die een consument heeft eveneens van toepassing. Deze wettelijke garantie houdt in dat het product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De aangeboden fabrieksgarantie doet hier niets aan af.

In het vervelende geval dat u een beschadigd product hebt ontvangen dan willen we u vragen dit zo snel mogelijk aan te melden via het retourformulier. Nadat we het product retour hebben ontvangen ontvangt u de betaling terug. De retourkosten zijn in dit geval vanzelfsprekend voor Installatievakwinkel.nl, als u een nieuw product wilt, bestelt u die gewoon direct in onze webshop.

In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat uw bestelde product met een defect of beschadigd onderdeel bij u is aangeboden. We vragen u dit zo snel mogelijk, aan ons te melden via ons retourformulier. Indien het mogelijk is, het betreffende onderdeel is los leverbaar, kan dit een mogelijke oplossing zijn.

We doen er alles aan om uw product netjes bij u te bezorgen. Mocht dit onverhoopt niet gelukt zijn, vragen we u dit zo snel mogelijk aan ons door te geven aan de hand van ons retourformulier. Wij zorgen op dat moment voor een kosteloze omruiling.

Mocht u onverhoopt een klacht hebben over de levering, service of een product van Installatievakwinkel.nl dan vernemen we die graag. Wij gaan er alles aan doen om u verder te helpen en uw klacht te verhelpen. U kunt uw klacht schriftelijk melden bij onze klantenservice via [email protected] en wij zorgen ervoor dat uw klacht direct in behandeling wordt genomen. Om u zo snel en zo goed mogelijk te helpen vragen we om de klacht zo goed mogelijk te omschrijven en eventuele foto's toe te voegen als het om een product of materiaalfout gaat. U ontvangt binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie op uw klacht. Bentu niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (https://www.degeschillencommissie.nl). Of voorleggen via het Europese online geschillendeplatform (ODR), middels de volgende link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Indien een product als gevolg van welke reden dan ook opnieuw bij u geleverd dient te worden doen wij er alles aan om dit zo min mogelijk vertraging op te laten lopen. Helaas kunnen wij niet tegemoetkomen in de gemaakte kosten.

Bezig met laden...