Bezorgen

Bezorgopties

Afhankelijk van uw orderbedrag, hanteren wij onderstaande verzendkosten.

Verzendkosten zijn gratis bij een orderwaarde boven de € 100,-
Verzendkosten zijn € 5,95 bij een orderwaarde onder de € 100,-

De verzendkostenkosten kunt u terug vinden in uw winkelmandje en op de factuur. Indien u een order in meerdere keren geleverd wilt hebben worden bezorgkosten per order berekend. Uitgezonderd zijn de Waddeneilanden en leveringen in het buitenland. Levering en eventuele extra kosten in overleg.

Bezorgkosten België (Vlaanderen)
Voor pakketzendingen naar België rekenen wij € 5,95 en voor leveringen door onze transportdienst wordt € 14,95 euro in rekening gebracht bij een orderwaarde tot € 100,- euro.
Bij een orderbedrag boven de € 100,- euro rekenen wij geen verzendkosten voor pakket- en vrachtzendingen.

U kunt uw bestelling laten bezorgen op het door u gewenste adres.

Wij bezorgen met verschillende bezorgdiensten zoals PostNL / DPD / GLS / DHL en vrachtdiensten. U kunt helaas niet kiezen welke bezorgdienst bij u komt.

Tijdens het afrekenen kunt u een afleverdatum selecteren waarop u de bestelling wilt ontvangen. Deze datum geldt voor de complete levering van uw bestelling. Hierdoor kan de leverdatum voor de gehele bestelling afwijken van een individueel getoonde product leverdatum. Het kan ook voorkomen dat er meerdere leveringen nodig zijn door verschillende transporteurs om uw bestelling compleet te bezorgen. Wilt u een product eerder ontvangen dan de rest dan kunt u dit artikel in een aparte bestelling plaatsen.

Wij leveren vanuit verschillende magazijnen op de door u gekozen leverdag. Het kan dus zijn dat de vertrouwde bezorger al geweest is maar dat een andere bezorgdienst ook nog bij u langs komt. De eventuele deellevering kunt u zien op de orderstatus pagina. Leveringen kunnen plaatsvinden tot 22.00 uur op de gekozen leverdag.

Wij hebben geen fysieke winkels, waardoor wij geen afhaalmogelijkheid bij een winkel kunnen bieden.

Wij beschikken niet over afhaalpunten.

Wij werken met verschillende vervoerders, afhankelijk vanuit welk magazijn de door u bestelde producten worden verzonden. Wij bezorgen onder andere met PostNL / DPD / GLS / DHL. U kunt niet kiezen welke bezorgdienst bij u komt.

Het is niet mogelijk om vooraf aan te geven of uw bestelling wel of niet bij de buren mag worden aangeboden. Afhankelijk van de vervoerder zal de chauffeur deze keuze voor u maken, mocht u onverhoopt niet thuis zijn op het moment van de levering.

Wij bieden geen installatie aan voor onze producten. Voor een goede installatie verwijzen wij u naar een erkende installateur in uw omgeving.


Bezorgproces

Tijdens het plaatsen van uw bestelling en op de orderbevestiging geven wij aan op welke datum u de levering kunt verwachten. Mochten hier wijzigingen in plaatsvinden, geven wij deze aan u door via de orderstatuspagina.

Alle informatie over uw levering treft u op de orderstatuspagina. Hier ziet u de door u gekozen leverdag en uit welke deel orders de levering bestaat. Soms is de leverinformatie nog niet beschikbaar. De informatie wordt bijgewerkt tot de avond voor levering. Als het dan nog niet vermeld staat dan mag u uw bestelling op de gekozen leverdag verwachten maar hebben wij helaas geen tijdsindicatie.

Helaas is het technisch nog niet mogelijk om voor elk type levering een verzendbevestiging te sturen. Het kan dus zijn dat u niet voor elk deel van uw order een verzendbevestiging ontvangt. Kijk op de orderstatuspagina om te zien of er voor uw bestelling tijdsindicaties of Track & trace codes beschikbaar zijn. U treft hier altijd de meest actuele informatie.

Afhankelijk van de grootte en het gewicht van het pakket wordt deze met de vrachtwagen bij u aangeboden of via een postorderbedrijf (PostNL / DPD / GLS / DHL).

Nee wij bezorgen niet boven. Onze chauffeurs bezorgen uw bestelling tot aan de eerste drempel bij de ingang van het woonhuis of het appartementencomplex. In een groter complex bent u dus zelf verantwoordelijk dat uw bestelling daarna naar uw eigen woning gaat. Houd er vooraf rekening mee dat sommige pakketten zoals tegels erg zwaar zijn. Het is een goed idee om te zorgen dat er hulp is zodat u samen na de levering alles even binnen kunt zetten.

Grote leveringen (palletzendingen en bestellingen die niet met pakketservice kunnen worden geleverd) worden geleverd tot de eerste drempel. De producten worden niet bij u binnen gezet. Houd er bij een appartementencomplex rekening mee dat u zelf nog moet zorgen dat uw bestelling vanaf de drempel bij de straat naar uw eigen woning gaat.


Bezorgproblemen

Mocht de levering van uw bestelling onverhoopt vertraging oplopen dan kunt u dit zien op de orderstatus pagina. Deze pagina wordt continu bijgewerkt, hier treft u altijd de meest recente informatie.

Wij leveren vanuit verschillende magazijnen op de door u gekozen leverdag. Het kan dus zijn dat uw vertrouwde bezorger al geweest is maar dat een andere bezorgdienst ook nog bij u langs komt. De eventuele deellevering kunt u zien op de orderstatuspagina. Leveringen kunnen plaatsvinden tot 22.00 uur op de gekozen leverdag. Heeft u aan het einde van de dag een deel van uw bestelling niet ontvangen? Meld dit dan aan onze klantenservice binnen 48 uur.

Leveringen kunnen plaatsvinden tot 18.00 uur op de gekozen leverdag. Heeft u aan het einde van de dag een deel van uw bestelling niet ontvangen? Meld dit dan aan onze klantenservice binnen 48 uur.

Controleer direct na de levering de materialen. Op de pakbon staat deze mededeling nogmaals. Mocht er onverhoopt een artikel beschadigd zijn vragen wij u dit binnen 48 uur aan ons te melden door een e-mail te sturen met een foto. Wij zullen zo spoedig mogelijk actie ondernemen.

Wanneer u het afleveradres van de bestelling voor verzending wilt wijzigen of annuleren, adviseren wij u zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice per telefoon, tijdens de openingstijden. Wanneer uw bestelling in het magazijn al is verwerkt, kunnen we het adres helaas niet meer aanpassen. Een bestelling met levering voor de volgende dag wordt automatisch verwerkt en daar is aanpassen niet mogelijk.

De avond voor de levering stippelt de vervoerder van uw bestelling een route uit voor het leveren van de pakketten van die dag. Het tijdvak kan niet worden aangepast.

Lees meer wat over wat er gebeurt als u niet thuis bent als uw bestelling wordt bezorgd:

Eigen bezorgdienst
Wanneer u bij de aflevering niet thuis bent dan proberen wij de bestelling bij de buren te leveren. Indien er geen mogelijkheid is, dan nemen wij de bestelling weer mee terug en nemen we contact op om een nieuwe afspraak in te plannen.

Andere bezorgdienst
De bezorgdienst zal het pakket eenmaal aanbieden. De bezorgdienst komt voortaan geen tweede keer langs met een pakketje. Als de klant of de buren niet thuis zijn, gaat het pakje in het vervolg direct naar een Post locatie. Daar moet de geadresseerde het dan zelf ophalen.

Tip: Laat de bestelling op het adres bezorgen waar u overdag aanwezig bent door een ander afleveradres in te voeren, bijvoorbeeld op uw werk.

Bezig met laden...